poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Pasztet z cukinii


"Pasztet bez mięsa specjalnie dla Ciebie :)"
Taką wiadomość otrzymałam od męża, no i jak tu takiego miłosnego listu nie potraktować poważnie...
Przepis pochodzi od koleżanki z pracy i został już wypróbowany przez inne osoby:)
Sobotni letni poranek, kuchnia...zaczynamy...i teraz można cieszyć się pysznym śniadaniem...
polecam

A przepis jego brzmiał:


Pasztet z cukinii 
- 3 szklanki startej na dużych oczkach i mocno odciśniętej cukinii  ( 3 średnie cukinie) -nie obierać cukinii
- 2 duże cebule starte na tej samej tarce co cukinia (cebuli nie odciskamy);
- 20 do 30 dkg startego na dużych oczkach sera żółtego ;
- 3 całe jajka ;
- 1,5 szklanki bułki tartej (ja dałam pół na pół otrębów OWSIANYCH  i bułki tartej)
- 1/4 szklanki oleju
- sól, pieprz i całość  wymieszać z  gałką muszkatołową
Wszystko razem wymieszać.

Piec ok. 1,5 h -2 h, w temperaturze 200C, później zmniejszając do 180C - aż do zrumienienia.


3 komentarze:

  1. uwielbiam takie pasztety , ja mam inny przepis , a na jaka formę (wymiary) ten pasztecik ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi apetytu narobiłaś, wypróbuję:-))))

    OdpowiedzUsuń